Travian - Zicu07 [1] - Cum am inceput + cont Hooligans

     Eu joc travian de 4 ani mai ales pe serverele rox [Zicu07 , VIP , mutryca , Hooligans , nebunul] .Cum a inceput totul...aveam cam 13-14 ani si un coleg de al meu de clasa mi-a zis de un joc interesant pe internet "travian".Cand am ajuns acasa am uitat cum se numea jocul :)) , incercam sa imi aduc aminte tramvan , tran...
dar nu am reusit asa ca a 2 a zi l-am intrebat iar si am si notat numele jocului :).Si asa a inceput aventura mea , imi fac eu cont ... am pus numele Zicu07 [pe atunci Zicu juca la Rapid ...echipa mea favorita] am ales barbarii...razboinic mare :)) si am nimerit in NV am facut cam 12-13 sate si ma credeam cel mai bun .... desigur m-am pus cu cine nu trebuia si in 2 zile am fost dus la populatie 0 dar asta nu ma descurajat...serverul urmator am reusit sa fac 17 sate si armata frumoasa si tot asa am progresat , am cunoscut multa lume , foarte multi oameni speciali pentru care am tot respectul iar pe rox-ul actual am jucat pe contul Hooligans [alaturi de liviu_11 , HeaD , Luly & Aless] unde am ajuns pe 7 la atacatori insa am luat un Bann permanent...asta e , motivul banuiesc ca il stie toata lumea....ma gasiti pe "nebunul" alaturi de alti prieteni.Din pacate rapoarte de pe servele trecute nu cred ca mai am....pe Hooligans aveam la arhiva cam 50 insa domnul MH ma aranajat :)) o sa vad ce gasesc ,succes tuturor... am reusit sa gasesc cate ceva... o sa mai adaug...
~ specific : contule este blocat cam de pe 25.02.2009

    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu