Dan Magness (cel mai bun football freestyler)

Un freestyler britanic. Nimic special pana acum. Totusi, numele lui se afla in Cartea Recordurilor. Asta e special. Am vazut o stire la televizor azi, referitoare la clipul de mai jos. Mi s-a parut interesant si m-am gandit ca trebuie sa fie plin YouTube de clipuri cu el. Bineinteles ca asa si este. Am selectat cateva in care va puteti da seama de ce stie sa faca. UEFA l-a selectat pentru a promova finala Europa League.







http://www.danmagness.com/danmagness/Freestyling.html

3 comentarii:

messy spunea...

bun. nu prea imi vine sa cred faza cu masina :D

Dwayne spunea...

mda...presupun ca asta face toata ziua.Oricine s-ar axa pe un domeniu ca asta, ar ajunge la un nivel apropiat cu al lui.Sau nu?:)

Andrei Dmny spunea...

Da, nu e ceva imposibil, dar e "tare".

Trimiteți un comentariu