Cristiano Ronaldo a rămas la fel de spectaculos

Ma numar printre fanii lui Manchester United. Mi-a parut foarte rau sa-l vad pe Ronaldo plecand de la echipa mea preferata, dupa cate a facut pentru ea.

Acum, Nani incepe sa umple golul lasat de Ronaldo. M-am gandit ca se va "pierde" cum s-au pierdut multi jucatori de valoare care au ajuns la Real Madrid. Iata ca a ramas acelasi jucator spectaculos. E drept, uneori nu si eficient. Multi il au ca idol pe Messi si imi vor critica preferintele. Nu am spus ca Messi nu e un jucator exceptional, si de cele mai multe ori si eficient, dar Ronaldo are ceva aparte (pentru mine). Da, este arogant, fițos, infumurat, etc. Ma intereseaza ce face in teren. Deja a avut suficiente momente de stralucire pentru ca fanii sa realizeze compilatii cu el in tricoul madrilenilor. Vizionare placuta !


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu